8/03/2013

TRIP TO TALLINN

kolllaasi
1. Lähdössä jyväskyläSofian kanssa syömään, kun se eksyi tänne Turkuunkin päin! 2. Uudet barbikynnet 3. Päivän asua. Toi Oasapin toppi on muodostunu ihan lemppariks! 4. Ripset kunnossa :-) 5. Melkein at the moment -kuva 6. Rakkauskello pääsi heti käyttöön, ja sopi älyttömän hyvin ton Sheinsiden neuleen kanssa!

Tänäaamuna starttasi meidän pieni päivänpituinen shoppailureissu Tallinnaan äidin kanssa! Niinkuin mä varmaan oon blogissakin puhunut, niin viimekertaisen Tukholman shoppailureissun jälkeen me tajuttiin, ettei siellä kyllä oo mitään, mitä ei Suomestakin löytyisi... Lukuunottamatta Hollisteria, muttakun mä en kauheasti sille edes lämpeä. Toivottavasti Viro yllättää positiivisesti niin voidaan jatkossa suunnata aina sinne, kun tuntuu, että vaatekaappi tarvitsee täyttöä ;-) Itse oon ainakin älyttömän innoissaan mm. Bershkasta, Stradivariuksesta ja Pull&Bearista!

Aamu kuitenkin alkoi ei-niin-ihanissa merkeissä varsinkaan Sofin kohdalla, kun pikkuselta löytyi varmaan herneen kokonen punkki... Mä en vihaa mitään muuta niin paljoa ku niitä pikku(iso)paskiaisia. Maailman ällöttävin asia maailmassa. Muita, jotka samaa mieltä? Jokatapauksessa punkin kuoltua (mä poltin sen HAHAHAHAHAH YOU SHITBUG) me päästiin starttaamaan kotipihalta tänään aamuna kello 7, eli aika tarkkaan tunti sitten. Nyt ollaan ajamassa kohti Helsinkiä ja siitä sitten hypätään laivaan. Takaisin tullaan vielä tänä yönä, mutta postaus ostoksista jää kuitenkin huomiseen, jos aamupäivästä ehdin ne teille kuvailemaan kun kuitenkin töissä mua odottaa se perhanan iltavuoro...

8 kommenttia:

  1. hahahah ihana punkinpolttaja!! XD
    itsekään en oikein tukholmasta enää hyödy, tuut ihan varmast löytää tallinnast nii paljon enemmän ja kaikki noi pull&bear berska yms on myös halvempia! :) pidä hauskaa

    VastaaPoista
  2. Haha kävelit stadissa mua vastaan viime viikonloppuna:D! Olin vaa sillee whoot toi oli varmasti se bloggaaja! Itekki olin rihannaa menossa kattoo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua haha voieii! Toivottavasti näit vasta sitten illalla kun oltiin Hartwallille menossa, nimittäin sillon alkupäivästä pyörittiin keskustassa ihan rähjäsinä ja likasella tukalla :-D Rihanna oli kyl huikee ♥

      Poista
  3. Oot niin kaunis!

    VastaaPoista
  4. hahaha toi punkin polttaminen kuulostaa jotenkin tutulle....:DD

    VastaaPoista
  5. oot tosi kaunis ja aivan ihania kuvia! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista