9/26/2013

27/09/2013

kivempi
Huivi - Cubus 19,95€
IMG_3909IMG_3856IMG_3876IMG_3872IMG_3851
IMG_3888
Ihmeellinen postausinto meneillään täälläpäin tällä hetkellä... Heti kun kertyy vähän enemmän kuvia, tekis mieli olla koko ajan postailemassa :-D Anyways, oli mulla asiaakin! Nimittäin tänään mun parasystävä tulee Jyväskylästä viikonlopuks tänne Turkuun, ja koska mä haluun keskittyy vain ja ainoastaan Nooraan kun me niin harvoin muutenkin nähdään, en usko, että musta kuullaan paljoa ollenkaan viikonlopun aikana ainakaan täällä blogin puolella! Tällä hetkellä mä istun siis viimisellä tunnilla koulussa, kahden jälkeen otan nokan kohti Coffee Housea ja meen kahvittelemaan tyttöjen kanssa. Sieltä mä taas suuntaan neljän maissa keskustaa kohti, jossa treffataan Sannin kanssa Nooraa ja mennään syömään ja vähän kaupoille :-) Viikonloppu me vietetäänkin ihan kolmestaan Sannin luona! Ihana viikonloppu siis tulossa, en malta odottaa  Viikonlopun jälkeen mä yritän palailla tähän normaaliin postausrytmiin ja aina kun vaan on aikaa, yritän tehdä niitä postauksia myös vähän varastoon! Tä oli tämmönen suht pikainen info mun viikonlopusta, ihanaa viikonloppua ihanille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti