11/28/2013

Room details


IMG_5156IMG_4638IMG_5132IMG_5124-horzIMG_5150IMG_5128
Sen sijaan, että mä tekisin sen kauan toivotun huonepostauksen, kokosin mun huoneesta pieniä paloja ja niitä kivoimpia yksityiskohtia, jotta te saisitte edes jonkin näkösen käsityksen minkänäkösessä kopperossa mä elelen! Ihan kunnollista huonepostausta en siis halua vielä tehdä, koska mun huone on aika keskeneränen. Onneks kaikki on aika pieniä juttuja, joten en usko, että menee aikaakaan kun oon kaikki saanut jo hommattua!

 –  Ihan ensimmäiseksi mä haluaisin maalata mun seinän. Mun huoneessa on kolme valkosta seinää ja yks tummanruskea, ja just sen ruskean mä haluisin maalata vaaleanharmaaksi, beigeksi tai valko-beige raidalliseksi. Tykkään ruskeastakin, mutta ton seinän väri on ihan liian tumma, ja se vie sen kaiken "valon" ja avaruuden tästä isosta huoneesta. Maalaus ei valitettavasti oo kuitenkaan mikään pikkujuttu, joten alotetaan se projekti sillä, että mä etsin päivän/päivät kun mä sen kimppuun hyökkäilen...

 –  Jo viime postauksessa mä selitinkin mun uudesta ihanasta päiväpeitosta, jonka kaveriksi mä haluaisin jotkut kivat koristetyynyt. Elloksella oli ihan samaan sarjaan kuuluvia tyynyliinoja, mutta ensinnäkään mä en tiedä raaskinko laittaa yli kymppiä tyynyliinoihin, taikka kestääkö mun silmät sitä tähtien määrää... Sen vuoksi mä haluaisin mielummin jotkut kivat yksväriset, mutta kuitenkin suht koristeelliset! Mulla on jo mielessä aika moniakin vaihtoehtoja, ja ongelma onkin etten mä osaa päättää...

 –  Ton tv-tason vieressä ois just passeli tila jollekin siistille ja kivalle rahille, johon mä voisin aina iltasin nukkumaan mennessä laittaa päiväpeiton ja tyynyt. Tuntuu ikävältä aina heittää ne joko lattialle taikka tohon kirjotuspöydälle, jossa mä en niitä kauheen mielelläni kuitenkaan pitäis, kun se muutenkin on aina täynnä koulujuttuja, ja tyynyjä nostellessa saa olla hirveen varovainen, ettei mikään rikkimenevä tipu lattialle.

 –  Ekassa kuvassa näkyviä hopeisia kehyksiä multa löytyy kaapista vielä varmaan 15kappaletta lisää, joihin ois tarkotus teettää jotain kivoja ja muistorikkaita kuvia! Ajattelin ripustaa ne tohon yhdelle seinälle (niin siis heti kun oon sen maalannut..), koska saattais olla vähän hassun näköstä jos noita kehyksiä ois aina pari kappaletta ympäri huonetta :-D Nään jo silmissäni miten kivalta noi näyttää semmosena "kasana" seinällä...

Lisäksi mä kaipailisin tänne muutamia kivoja lasisia sisustusjuttuja, kynttilöitä, edelleen sen uuden kirjoituspöytätuolin ja esimerkiksi uuden seinäkellon! Edellämainitut on ainakin suht helppo hakea ihan vaan tosta Ikeasta, ja oonkin aina välttynyt suht hyvin niiltä isommilta hankinnoilta, joita parhaillaan saa odotella sen vuoden, tai kaks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti