12/25/2013

Se paljon puhuttu joulu

Niinkuin tuli aikaisemminkin jo mainittua, me vietettiin perinteen mukaan joulua ihan vaan täällä kotona perheen ja mamman kanssa. Oli oikein lepposaa ja ihanaa syödä rauhassa monta tuntia hyvässä seurassa! Eilen me mentiin syömisen jälkeen serkkujen luo, jossa vielä kahviteltiin ja syötiin jouluherkkuja, ja tietenkin jaettiin paketit. Myös joulupukki kävi oven takana, ja jätti jälkeensä suuuuren korillisen ihanasti koristeltuja lahjoja! Niistä muutamat oli mullekin, vaikka en kuvitellut mitään ihmeellistä saavanikaan.

Tänään me syötiin saman kaavan mukaan, mutta ruokailun jälkeen me käytiin suht pikaisella visiitillä mummin luona glögeilemässä. Ja vaikka mä kaikkea lupailinkin, vasta nyt löytyi sopiva rako, ja pääsin istahtamaan rauhassa tietokoneen ääreen! Seuraavaksi vuorossa oiskin iso kasa kuvia meidän joulusta, yritin karsia turhimmat pois (siinä onnistumatta..), mutta niitä jäi silti jäljelle iso kasa...

IMG_5547IMG_5619IMG_5548IMG_5558IMG_5608IMG_5652IMG_5604IMG_5553IMG_5716IMG_5611

Lahjoja mä en tällä kertaa aio esitellä sen kummemmin (olisin liian iso poikkeus, kun mä en kehdannut edes kuvitella saavani mitään iphone vitosia lahjaksi, haha :-D niitä onneks näkee riittävästi muidenkin blogeissa!), mutta alla on muutamia kuvia lempparilahjoista! Isosta ja pehmeestä paketista kuoriutui kauan himoittu laskettelutakki, jota mä olinkin jo ihan tarpeeks kauan kuolaillut.. Me ollaan lähdössä isolla kaveriporukalla Himokselle hiihtolomalla, joten pieneks käyneiden lasketteluvaatteiden tilalle tämä oli ihana ja superonnistunut lahja! Lisäksi mä sain vihdoin ihanan telineen mun koruille, joita mä en halunnut piilotella kaappien pohjalla. Tämä ihana koruteline saikin paikkansa tosi näkyvältä paikalta mun huoneesta, ja voi että kun mä tykkään siitä. Voisin melkeen sanoa, että ehdottomasti lempi lahja. Ja niinkuin näkyy, myös uusi kultainen rannekello löysi tiensä mun luo! Tä on just semmonen kun mä toivoinkin, ja haluisinkin vielä tismalleen samanlaisen hopeisena. Ihanan pehmoiset tossut oli myös tarpeellinen lahja, mulla kun ei semmosia entuudestaan vielä ollut ja meillä ei täällä sisällä oo yhtään liian lämmin..

Paketeista kuoriutui takin, korutelineen, kellon ja tossujen lisäksi myös lahjakorttia, rahaa, kauan kuolattua merkkikosmetiikkaa, meikkipussukkaa ja sen sellasta.
 
IMG_5676IMG_5663IMG_5687IMG_5712IMG_5697IMG_5643-horz
 
Mimmonen joulu teillä oli? Vietittekö tekin sen vanhan perinteen mukaan, vaiko kenties jotenkin eritavalla? Minkälaisia lahjoja teidän paketeista kuoriutui? :-)

6 kommenttia:

  1. tuntuu jotenkin tyhmältä, kun kaikkialla kuuluu kuinka valitetaan kun toiset saa iphone femmoja lahjaksi ja mä sain iphone 4s... :Dd hyvä kun edes kehtaan puhua koko lahjasta, ettei kunnon paskamyrkyä alkaisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se varmaan tuntuu! Tosiasia vaan on et varmaan 3% niistä, jotka jonkun kalliin puhelimen sai, oikeesti tarvitsi sitä..

      Poista
  2. Oot hirmuisen kaunis! :)

    ♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta!
    ps. olis huippua jos kävisit kurkkaamassa mun uunituoretta blogia :)
    http://lost-inblood.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Mä käyn kurkkaamassa vähän paremmalla ajalla :-)

      Poista