12/06/2013

Week 48 & 49

Pistetäämpä tulille muutamat kuvat viime ja tältä viikolta. Oon nähnyt näitä tosi paljon muiden blogissa, ja pidemmän päälle ajateltuna tämmöset "viikkokatsaukset" vaikuttaa paljon kivemmilta, kun semmoset sekalaiset puhelinkuvapostaukset! En osaa sanoa minkä takia näitä kuvia kahdelta viikolta tuli näin paljon, kun aikaisempiin puhelinkuvapostauksiin oon koonnut kuvia monien viikkojen takaa ja kuvien määrä ei oo todellakaan ollut näin suuri.

1469881_425236874269069_1676572606_n-tile

I. Me lähdettiin eilen Empun kanssa kahden tunnin koulupäivän jälkeen kaupungille etsimään jotain päällepantavaa lauantain pikkujouluihin, ja Make Up storen ohi kävellessä meiän käsiin törkättiinkin tommoset ruusut! Noissa oli siis kiinni semmonen arvontalappu, joka annettiin kassalle ja ruusut sai pitää itsellään. Emppu työnsi heti oman ruusunsa mun käteen ja se tais vähän myös hävetä niitä, mut mä en millään raaskinu heittää niitä pois...:-( II. Raisio panostanu taas jouluvaloihin! Voisin sanoa, että pieni järkytys valtas mut kun huomasin noi niiden miljoonien Helsingin keskustan jouluvalokuvien jälkeen! Pieni ero, mut ihan ymmärrettävää. III. Tänpäiväsellä kaupunkireissulla käytiin Fontanassa syömässä, ja vaikka olikin eka kerta niin ei todellakaan jää viimiseksi! Ihan taivaallista.. IV. Äiti toi mulle vihdoin kunnon jouluvalot ja kaikenlisäks vielä pattereilla toimivat, jotka mä halusin laittaa tommoseen lasiseen maljakkoon. Mun mielestä noi näkyy tosi kauniisti tosta läpi, mutta tarkotus ois ostaa semmonen vähän erilainen lasijutska noille!

1426318_425237660935657_436598268_n-tile

I. Ei taidakaan olla ihan edellisiltä viikoilta, mutta tä kuva oikeestaan päätyikin tänne puolivahingossa! Anyway: kertausta siitä, mitä sieltä Tiimarin alennuksista sillon lähtikään mukaan.. II. Ikeareissulla äitin kanssa ja tietenkin pakolliset lihapullat ja pakollinen Ikeassa syömässä -kuva! III. Hmmm.. Postilaatikosta tipahti edellispäivänä tosi odotettu paketti... IV. ...joka sisälsi näköjään jotain valkoista, mustaa ja pinkkiä! Osaako joku arvata, mitä kivaa mä sain mun jumppavaatekokoelmaan?

1451479_425237314269025_1745249797_n-tile

I. Alunperin mä lähdin Ikeasta hakemaan vaaleaa torkkupeittoa ja paria valkosta tyynyä, mutta minkä kanssa mä tulin kotiin? No samat oli tuotteet, mutta väri vaihtui matkanvarrella! Tosin nyt oon älyttömän tyytyväinen, että kuuntelin äitiä, koska noi sopii mun muuten tosi vaaleeseen huoneeseen ihanasti. II. Odoteltiin kaverilla muutamaa kaveria, ja kun nälkä ja tylsyys yllätti samaan aikaan, lopputulos on tämä! III. Tiistain pizzailujen jälkeen me vedettiin pizzaa myös eilen - ainoo mikä muuttui oli täytteet! IV. Rakastan talvea, mutta en sitä, että ulkona näkee just ja just eteensä kun pitäis lähteä koulusta kotiin... Enkä todellakaan rakasta niitä yhdeksän tunnin koulupäivä, en todellakaan.

526594_425237294269027_2103266314_n-tile

I. Naamakuvaa joltain päivältä. II. Ihana uusi ja yllättävän lämmin torkkupeitto ja vielä ihanempaa mustikkaglögiä. Oon koukuttunut. Ja pahasti. III. Sain aikaseksi myös tilata muutamia puuttuvia kynsijuttuja, ja olo on superpaljon helpottuneempi! Ehkä nyt ne muutamat kaverit, jotka himoitsi tota yhtä hilettä joka multa oli loppunut mutta jota multa taas löytyy, tulee vihdoinkin mun luo
hemmoteltavaks? IV. Muistaako joku, kun useampi postaus takaperin puhuin jostain kivasta, ihanasta yläosasta joka on pakko hakea joku päivä kaupasta? No, se näkyy tossa kuvassa, eikä se todellakaan lähtenyt mun mukaan. En oo aikasemmin törmänny vaatteeseen, joka istuis mun päälle noin huonosti! Oli se nätti, mutta ei mun päällä. Myös vierestä löytyvä huivi oli ihana. Ja jopa munkin päällä. Haluan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti