1/22/2014

New comfy clothes

P1220521P1220489koallaasiiP1220509P1220502P1220536P1220492

Otsikon mukaisesti nyt ois vuorossa lämpimiä ja mukavia vaatekappaleita, jotka molemmat ovat uusia. Kuvat mä jouduin valitettavasti napsimaan ihan kotona, koska mä en oikeasti vaan tarkene mennä tonne ulos seisoskelemaan :-D Ennemmin kuitenkin ehkä näin päin, koska muuten mä kyllä tykkään noista paukkupakkasista...

Molemmat taisikin näkyä jo aikaisemmassa postauksessa, jossa esittelin uusia juttuja, mutta tässä oiskin vähän parempia kuvia takista ja ihanasta pooloneuleesta! Molemmat on päässeet jo ahkeraan käyttöön ja varsinkin noin yhdistettynä ne näyttää mun mielestä tosi kivoilta. Takki ei sovellu ihan näihin -20 asteen pakkasiin, mutta muutaman asteen pakkasessa toi onkin just passeli. Ison hupun ansiosta pysyy myös pää lämpimänä ja neuleen korkeasta kauluksesta johtuen viima ei pääsekään enää yllättämään kaulaa.

Molemmat ihanuudet on saatu siis yhteistyön kautta Oasapilta*, ja mikäli teilläkin heräsi kiinnostus jompaa kumpaa tai molempia kohtaan, pääset suoraan takkiin tästä ja suoraan neuleeseen tästä. Onko kukaan teistä tilannut tätä kyseistä takkia, kun tuntuu, että sitä niin monissa blogeissa mainostetaan? Ei tosin lainkaan turhaan, tämä on kaikki kehut ansainnut ainakin mun mielestä! Mun tekis mieli tilata tämä myös vähän pirteämmässäkin värissä, esimerkiks punaisena... Nyt mä kuitenkin riennän jumppailemaan, palaillaan todennäköisesti taas huomenna.  

8 kommenttia:

  1. ooo miten lämpöisen näköinen takki ! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. toi ois niiin täydellinen takki muuten mut noi hihat ei iske ollenkaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi hihat on kyllä ehkä vähän hassut, kun ne on niin leveet! Menee inhottavasti kylmä viima tonne käsiin...

      Poista
  3. ihan samanlainen outfit kun nataliaoonan MONDAY'S OUTFIT postauksessa haha:D hauska sattuma!
    apua kuulostin sarkastiselta, ei ollu tarkotettu sellaseks!!:D

    VastaaPoista
  4. Ihana asu!:) ja toi takki on kyl tosi kiva etenkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakin! :-) Varsinkin noin yhdistettynä toi näyttää tosi kivalta.

      Poista