1/06/2014

Viime vuoden puolella

Ostettuja ostoksia nimittäin! Näitä on taas kertynyt jonkun verran, mutta mä itse tykkään ainakin henkilökohtaisesti katsoa tämmösiä vähän suurempia postauksia uusista ostoksista, enkä niitä missä esitellään maksimissaan kaksi uutta juttua. Osa vaatteista on ostettu alennusmyynneistä ja osa ihan normaalihintasina – mun joulualennusmyyntisaalis oli nimittäin säälittävääkin säälittävämpi :-D Ehkä se ei oo huono juttu, koska en mä rehellisesti sanottuna tarvitse näiden jälkeen enää mitään, ainakaan hetkeen...

IMG_6236
IMG_6242

Nämä ihanat pitsitopit on peräisin Seppälästä. Ton valkosen mä ostin muutama viikko takaperin, kun Seppälässä oli kaikki juhlatuotteet -30% ja alennuksen jälkeen tolle jäi hintaa "vaan" pari senttiä päälle 20 euroa. Alennuksesta huolimatta mä en normaalisti tollasta hintaa maksais aika tavallisesta topista, mutta toi istu niin hyvin päälle, että annoin tän kerran itselleni anteeksi. Joulualennusmyynneissä nämä oli mun ilokseni -50%, joten kiikutin heti samaisen topin mustana kassan kautta kotiin :-) Se punainen vielä houkuttelis, mutta enköhän mä näillä pääse alkuun...

IMG_6235

 Mulla oli jo pitkään ollut ongelma, kun mun vaatekaapista ei löytynyt yhtäkään perus neuletakkia, jonka voi arkiaamuina heittää tavallisen topin päälle. Ennestään multa löytyy kyllä muutamia ihan kivoja neuleita, mutta kaikki om niin pitkiä, että ne taas näytti ihan tyhmiltä lyhyemmän takin kanssa.. Sillä "pikaisella kaupunkireissulla" mä onneks kävin äkkiä myös Vero Modassa, koska siellä oli vielä mun kokoja jäljellä tästä neuleesta jota mä ennen jo katselin ja nyt mä jopa sain raahattua sen sovituskoppiinkin asti. Sieltä pois tullessani myyjä ryntäskin mun luo ja kehu tän neuleen maasta taivaisiin, onhan se sentään 100% puuvillaa ja hintaakin löyty huimat 14,95€! Se oli menoa sitten. Vihdoin multa löyty kiva perus neule, johon saa kummasti lisää potkua esimerkiksi yhdistämällä sen kanssa jotain koruja, kuten kultasen kellon :-) Otin tarkotuksella XS-koon, jotta se varmasti on semmonen "tiukka", eikä löysempää sorttia mitä mun aikaisemmat neuletakit on.

IMG_6193mustaihanatakkiIMG_631222

 No, vihdoin se löytyy multakin, nimittäin tämä kaikilta bloggaajilta löytyvä nahkahihainen ihana takki! Mä en aikaisemmin lämmennyt tälle ollenkaan, mutta nähdessäni kuinka hyvältä se näytti Saran päällä, oli munkin saatava se. Mulla kävi vielä kaiken lisäks tosi hyvä tuuri, nimittäin näitä löytyi Sheinsiden lisäksi myös mun uuden yhteistyökumppanin Choiesin* sivuilta! Ulkoiluttamaan tätä takkia mä en oo vielä ehtinyt, mutta lupaan, että tuutte varmasti näkemään tän asukuvissa, kunhan vaan saan otettua niitä. Tä tuo kivaa särmää varsinkin mun asuihin, joka muuten pukeutuu aika tylsästi ja "massasti" :-D Suora linkki tuotteeseen tässä.

IMG_6270IMG_6267synttärimekko

Maailman paras ostos: 18-vuotis synttärimekko ja vielä -50% alerekistä! Mä en ollut uskoa silmiäni kun mä tähän törmäsin, ja oletin tietenkin heti, että nähän on myyty varmaan heti loppuun. Myyjä kuitenkin tuli heti meidän luo ja sanoi, että tultiin tosi hyvään aikaan paikalle, alet oli nimittäin just sinä päivänä alkanut myymälän auetessa eli pari tuntia takaperin! Me rynnättiinkin kavereiden kanssa monien paljettimekkojen ja -hamosten kanssa sovituskoppeihin, ja lopulta mä itse löysin sieltä täydellisen synttärimekon vielä täydellisempään hintaan. Kokokin oli just sopiva, eikä tän kanssa käynyt niinkun yleensä, että mekko on ylhäältä liian löysä mut alempaa tekee taas vähän tiukkaa :-D Olin älyttömän onnellinen ja helpottunut tän löytäessäni ja tuntui, että suuri taakka ja stressi putosi harteilta, vaikka onkin kyse vaan mekosta.

IMG_6322IMG_6316IMG_6317

 Myös tätä yllänäkyvää takkia mä oon ihaillut monien bloggaajien päällä, mutta vähän pelkäsin tilata tätä, koska toi on niin lyhyt. Oon kuitenkin nähnyt tän monien jopa mua pidempien bloggaajien päällä, ja se on lyhyydestä huolimatta näyttänyt tosi hyvältä, joten mäkin uskaltauduin tilaamaan sen. Värivaihtoehtoja oli tän mun tilaaman maastonvihreän lisäksi punainen ja semmonen kamelinvärinen, joista mä en kummastakaan tykännyt hirveesti. Hain tän ihanan takin vasta pari päivää sitten postista ja se on silti päässyt mun päälle molempina päivinä ja pitänytkin mut tosi lämpimänä ton karvavuoren ansiosta. Olin kuvitellut ton karvavuoren olevan vaan hihoissa, joten oli erittäin positiivinen yllätys, että karvavuori jatkuikin ihan koko takin sisällä. Jättikokonen huppu on superiso plussa, koska sen saa vedettyä helposti päähän kun kova tuuli tai sade yllättää. Kaiken lisäks, multa puuttu tämmönen lämmin, mutta lyhyt takki, joten nyt on senkin ostaminen pois alta! Takki on tilattu Oasapilta*, ja suora linkki tuotteeseen tässä.

huivi

 Tätä vähän kimaltelevaa huivia mä katoin jo netissä, mutta sen ostoskoriin lisättyäni ilmoitettiinkin tuotteen olevan loppu... Törmäsin tähän kuitenkin uudelleen H&Mssä käytyäni, ja koska se oli sielläkin alennuksessa ja hintaa oli vaivaiset pari euroa, päätin vihdoin ostaa sen. Toi on tosi kivan värinen kun siinä on vähän tommosta "kimalletta" mukana ja tän voi helposti heittää kaulaan vaikka kouluunkin, kun kaikki muut mun huivit on tosi paksua ja lämmintä villaa. 

siveltimetIMG_6185tummempi

 Vaikka mä en mikään meikkailuun panostaja olekaan, mä en voinut kuitenkaan olla tilaamatta tätä 32 siveltimen settiä kun sillä oli hintaa vaan vähän päälle viis euroa. Lohduttelin itseäni kuitenkin sillä, että jos kaupasta lähdetään siveltimiä ostamaan, en saa edes yhtä sivellintä sillä hinnalla mitä mä näistä kolmestakymmenestä maksoin yhteensä. Käyhän noi hyvin myös koristeena enkä usko, että noi käyttämättömäks ainakaan jäis! Ehkä nyt onkin hyvä syy alkaa panostamaan meikkailuihin edes sillon kun ollaan lähdössä ulos.

kkk

 Nämä on jo näkynyt täällä blogissa eikä ne siksi pahemmin enää esittelyjä kaipaa. Nämä kuuluukin niihin paniikkiostoksiin, kun tajusin, ettei mulla ole yhtään semmosia sirompia kivoja ja naisellisia kenkiä, esimerkiks niiden vähän hienompien takkien kaveriksi. Nämä sopivatkin mun jalkaan tosi hyvin, vaikka onkin normaalia kapeammat. Ehdottomasti tarpeellisin ostos, eikä hintakaan huimannut päätä! 

IMG_6283punkkutoppi

 Tämäkin yksilö on ainakin vilahdellut muutamissa kuvissa, koska tämä on lempparipaidaksi muodostuneena eksynyt mun päälle jo monta kertaa. Ensimmäisen kerran pikkujouluissa ja sen jälkeen esimerkiksi syömään lähtiessä. Tän mä ostin ihan normaalihintasena, vaikkakaan ei edelleenkään oo mun tapasta maksaa yli kahtakymmentä euroa pienestä topista. Pistetään kuitenkin sen piikkiin, että samana päivänä oli pikkujoulut, eikä mulla ollut mitään hajua, mitä mä laittaisin päälle! Ei tämmösiä hienompia juhlatoppeja taida saadakkaan hirveesti halvemmalla..?

IMG_5936

 Nämä puhelimenkuoret tilasin Ebaysta parin euron kappalehintaan samaan aikaan kun ylläolevat siveltimetkin. Vähän jännitin mimmoset noi on, mutta onnekseni osasin sen verran hyvin englantia, että ne olikin just semmoset kun mä oletin ja halusinkin :-D En tykkää ollenkaan semmosista pehmeistä silikonikuorista, koska ne jää takin taskun "sisävuoreen" kiinni, ja monesti siinä tilanteessa munkin puhelin on lentänyt täysillä lattialle.. Sen takia nä on kivat, kun ne on vähän niinkun kovaa silikonia eli niiden pinta ei oo lainkaan tahmainen!

pooloneule

 Ah, ne kuuluisat pakkaspäivien pelastajat: pooloneuleet! Tämä yksilö onkin mun kohdalla ensimmäinen sellainen, mutta mä oon sille menettänyt sydämeni jo kokonaan sen pehmeyden ja lämpöisyyden ansiosta. Tämä päällä pärjää illallakin pienen lenkin koirien kanssa, ja odotan innolla niitä pakkaspäiviä kun mun ei viime vuosien tapaan tarvitsekaan enää paleltua. Jos mä oisin saanut päättää, oisin jättänyt myös noi hihat samanlaisiksi kun toi neule muuten on, mutta menee se näinkin.... Pooloneule on tilattu Oasapilta* ja suora linkki tuotteeseen tässä.

IMG_6275IMG_6273

 Paljettihame on löydetty myös -50% alerekistä, yllänäkyvän kultaisen paljettimekon vierestä. Tiedättehän sen tilanteen, kun teidän on pakko ostaa joku vaate vaikkette välttämättä sitä tarvitsekaan, koska se on niin hyvässä alennuksessa? No, näin kävi tän hameenkin kanssa, mutta mun luulot osoittautui ihan vääriksi  tämä nimittäin pelasti mun uudenvuoden asukriisin ja se on nyt jo varattu (muutamallekin...) kaverille mun synttärijuhliin :-D Onhan se nyt ihan naurettavaa, että tästä jäi maksettavaa kymppi...kuka täysjärkinen sen ois jättänyt kauppaan?!

16 kommenttia:

  1. siis mistä toi paljettimekko ja hamonen on? :D

    VastaaPoista
  2. Mä jätin ton paljettihameen kauppaan ja ai että ärsyttää nyt! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mä voin vaan kuvitella! :-D Ne varmaan meni kaikki heti sinä päivänä...

      Poista
  3. Mistä oot ostanut noi mustat kengät? Ihanat! <3 Ja onks ne nahkaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Dinskosta! :-) Ja ei oo aitoa nahkaa, mutta siis keinonahkaa kyllä.

      Poista
  4. ♥_♥ ihan täydellisiä nää kaikki, varsinki toi musta takki!

    http://tmkristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Olin niin ilonen, et sain ton vihdoin eikä tarvinnut alka Sheinsideltä tilailemaan, joka on niin arvaamaton paikka :-D Ehdottomasti lempparitakki, mut ei vaan sovellu näille ilmoille... Kevättä odotellessa! :-)

      Poista
  5. kun sä puhut sun kavereista täällä blogissa, niin tarkotaks sitä samaa porukkaa joiden kaa hengasit sillon yläasteella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Useimmiten kyllä :-) Yleensä koulukavereista mä käytän heidän omia nimiään, just sen takia ettei tuu sekaannuksia vaikkei se mikään vakava asia oliskaan.

      Poista
  6. Oliks noi siveltimet hyvälaatusia? :o ja voiks ebayhin luottaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopeasti testattuna vaikuttaa joo. Semmosilta just mulle sopivilta, mut ei ehkä ihan ammattilaiselle :-) Voi luottaa, ainakin kaikki mun tilaukset on aina tullut hyvin perille. Kannattaa kuitenkin kattoa, että sillä myyjällä on ainakin 98% positiivista "feedbackia" :-)

      Poista
  7. mistä noi siveltimet on?

    VastaaPoista
  8. IHANAT noi kaks ekaa pitsipaitaa! Oli pakko käydä itekki kattoo kaupoista et onko vielä, mut ei tietenkään.. Tilasin sit netistä mustan ku sieltäkin oli valkoset loppu. Mut joo siis aivan ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ja ne näyttää vielä päällä miljoona kertaa paremmilta! Hyvä, et edes netissä oli! :-)

      Poista