2/03/2014

Maanantai-illan pikakuulumiset

P2020862P12707033P2030879söpöliiniP1310749P2020825P1300720P2020869
Pistetään vielä tulille viime päivien kuulumiset, vaikka näin maanantai-illan ja uuden viikon kunniaksi! Viikonloppu sujahti ohi aivan älyttömän nopeasti, kun oli niin paljon tekemistä. Perjantaina me oltiin kavereiden kanssa vaan ajelemassa ja aina välillä pysähdyttiin huoltoasemalle ja seuraavalla kerralla taas mäkkiin tankkaamaan :-D Ilta venyikin vähän pidemmäksi mitä aluksi olin kuvitellut, ja heti sänkyyn päästyä simahdinkin syvään uneen, puoli yhden aikoihin. Yöunia tulikin nukuttua mukavat 12 tuntia molempina viikonlopun öinä, jos ei muuta niin on ainakin tankattu noiden yöunien osalta tulevaa viikkoa varten!

Niinkuin jo ainakin ohimennen mainitsinkin, lauantaina vietettiin mun parhaan ystävän 18-vuotissynttäreitä niillä kotona! Oli ihana nähdä taas muitakin kavereita, joita ei niin usein välttämättä tule nähtyä ja pääasia, että lähimmät synttärisankarin ystävät oli koolla :-) Lauantai aamupäivällä mun piti lukea tämänpäiväiseen kemian kokeeseen, mutta kaiken laittautumishässäkän keskellä sekin vähän jäi ja sunnuntaina, eli eilen, en yllättäen ehtinyt pahemmin muuta tehdä kun lukea ja käydä jumpassa. Ei meinannut siitäkään mitään tulla, mulla oli nimittäin ihan hirveä hinku tulla kirjoittelemaan teille! Mitä sitä ei tekis, jotta voi vältellä kokeisiin lukemista? Vähäisestä lukemisesta huolimatta koe meni onneksi yllättävän hyvin.

Tälle viikolle ei oo mitään ihmeempiä suunnitelmia, arkipäivät menee koulussa ja jumpassa ja mahdollisesti edes pikaisesti kavereita nähden, torstaina mä saan poikaystävän tänne pariksi yöksi ja päiväksi ja lauantaina nään mun ihanaa pienen pientä serkkua, jonka jälkeen loppupäivä/ilta menee ystävien kesken. Aika tavallinen, mutta ihana viikko tulossa. Ensi viikko onkin mun viiminen viikko koulussa muutamaan kuukauteen, ja sekin menee kynsiä tehdessä, kun oon lupautunut tekemään kahdeksalle kaverille kynnet Wanhojen tansseihin ja meidän koulun Business Danceihin! Aika kynsirikas viikko siis luvassa... Vaikka en itse tanssikkaan, saan onneksi olla tossa edes vähän mukana – ollaan nimittäin kaverin kanssa lupauduttu ottamaan kuvia ja videoimaan niitä itse tansseja, jonka jälkeen tanssijat lähtee syömään ja me kiiruhdetaan koristelemaan jatkopaikkaa! :-)

2 kommenttia:

  1. ihana toi laukku/clutch ja kaulakoru <3 mistä oot ton kaulakorun hankkinut? :-)

    http://emma-whatmybrown.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! :-) Se on H&M, makso vaan 7€.

      Poista