9/04/2014

LIFELATELY

Taas. Taas tuppaa jäämään kaikki postaukset vaan luonnoksiin. Kuvat saan otettua, muokattua ja ladattua, mutta tekstiä ei synny, ei sitten millään. Väkisin tekaistu teksti on kamalaa luettavaa, mutta toivottavasti selviitte! :-D Kyllä se muutamapostausperviikko -rytmi sieltä vielä tulee. Toivottavasti ymmärrätte, välillä on näitä vähän hankalempia aikoja

P8143601P8143599
P8143603

Onnibussilla on tullut matkustettua viime aikoina kiitettävän paljon. Esimerkiksi Weekend-viikonloppuna me mentiin Helsinkiin Onnibussilla, ja matkat kustansi edestakaisin vain 14€ henkilöltä. Viimeisimmäksi mä oon ollut Onnibussin kyydissä viime viikonloppuna, kun olin poikaystävän luona. Superkätevä - ja halpa keksintö!

P8213664

Ennen mä en syönyt mitään muuta kun kanasalaattia, mutta nyt lohisalaatti on lyönyt senkin 6-0. Tä kaikkihan lähti siitä, kun työharjottelussa en löytänyt kaupasta oikeen mitään muuta kun lohta, joten ostin lohisalaattiainekset. Ja voi juma, miksen oo ennen maistanut! Ihan tajuttoman hyvää. Nykyään meidän jääkaapista löytyy kokonainen lohi, ja viime kuukauden aikana oon tehnyt n.20 kertaa lohisalaattia. Pahimmillaan päivässä väsään kaksikin kertaa tätä, se on vaan niin hyvää!

P8263703P8263715P8263721

Krista tuli muutama päivä sitten ensimmäistä kertaa mun kynsiasiakkaaksi, ja hänelle loihdin ihan yksinkertaisen ranskalaisen manikyyrin, ja nimettömiin pistettiin muutamat timskut! Minä itse ja myös asiakas ainakin vaikutti olevan oikeen tyytväinen lopputulokseen, vaikkei noi timantit niin kivoilta näyttäneetkään kuin kuvassa, josta yritin ottaa mallia.

P9023848jiiP9023826P9023822

SYYSTAKKI//HOUSEOFBRANDON (click) TALVITAKKI//HOUSEOFBRANDON (click)

Muistatteko, kun aikaisemmin kirjottelin jo verkkokaupasta nimeltä House of Brandon? Näin syksyn tullessa ja syystakkien ilmestyessä valikoimiin sain taas pienen lahjakortin yllämainittuun puljuun. Tällä kertaa mä valitsin jotain säähän sopivaa: ihanan syystakin ja vähän paksumman talvitakin! Ihan suurimmille pakkasille tämä ei ehkä sovellu, mutta nollakeleihin sitäkin paremmin.

Tummansininen syystakkihan on tismalleen samanlainen, kun mitä Zarassa on myyty. Ensisijaisesti olisin halunnut sen vaalean, mutta tämä tummansininenkin versio on ihan superihana! Valikoimassa oli takkia myös mustana.

Psst! Jos säkin satut olemaan vielä ilman syys- tai talvitakkia, kannattaa kurkata House of Brandonin valikoima. Sinne on tullut superpaljon lisää kaikkeen säähän sopivia takkeja ja muita vaatteita. Valikoimasta löytyy myös mm. Conversen kenkiä, Dr Denimin housuja ja muita merkkivaatteita! Suosittelen kurkkaamaan, sillä mun blogin lukijat saa koodilla ESSI -20% alennuksen tilauksen loppusummasta! Edes postikuluja ei tule kuin alle 25 euron tilauksiin.

P9023802P9023804

Mulle kävi pieni kämmi, kun tilailin eBaysta muutamia tarpeellisia juttuja. Määrää naputellessa taisikin päästä yksi nolla liikaa, ja kymmenen ripsiharjan sijaan näitä tipahti postikuulusta 100 kappaletta :-D No, nyt on ainakin ripsiharjoja mulle ja kavereille ja tuntemattomillekin!

P9023783

Kerroinkohan mä jo mun "festarikorujen" vähän rankasta kohtalosta isoveljen ja sen kaverien ryyppyillan takia? No, ne vähän kärsi. Ja vähän enemmänkin. Osa meni lopullisesti käyttökelvottomiksi ja osa on vieläkin teillä tuntemattomilla. Meidän tampereen reissu tulikin just sopivaan paikkaan, kun Ur&Pennissä oli näistä huippuhyvä tarjous ja ne maksoi vaan 1€/kpl! Mitään kivoimpia ei enää ollut jäljellä, mutta kolme kivaa korua löysin silti. Eikä verottanut kauheesti lompakkoakaan ;-)

8 kommenttia:

  1. haha noi ripsiharjat... :-DD

    VastaaPoista
  2. oho pari ripsiharjaa. No et ainakaan tarvii ostaa uusia vähään aikaan :D

    VastaaPoista
  3. Miten saat kynsiin noin tarkan rajan tota valkosta :D mulla ainakin tuppaa meneen aina ihan epäselväks vaikka kuinka koittais tarkasti laittaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenaamalla treenaamalla! Myös dotting tool on hyvä apu siihen :-)

      Poista
  4. onko HIEMAN tyhmää laittaa tänne alekoodia ja mainostaa esim Dr.Denimejä lukematta kunnolla sopimuksen ehtoja tms... Alekoodeillahan ei House of Brandon sivuston mukaan saa tilattua Dr.Denim tuotteita. Skarppausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai vaihtoehtoisesti pitäisikö sun ottaa asioista selvää, ennen kun tuut tänne pätemään asiasta joka ei edes pidä paikkaansa? Enköhän mä tiedä mihin mun lukijoille annettu alennukoodi käy ja mihin ei. Ja kyllä, se toimii myös niissä Dr Denimeissä, vaikka kovasti muuta väitätkin :-)

      Poista