10/21/2014

RÄPS RÄPS

Mä kävin ripsihuollossa ihan muutama päivä ennen matkalle lähtöä, jotta mulla olis ripset oikein edustuskunnossa meidän matkalla! Ennen huoltoa mä soitin ja varoittelin Annaa, että nyt tullaan huoltoon ihan muutaman "elossa olevan" ripsen kanssa, mutta ajateltiin sen huoltoon varatun ajan riittävän. Ajattelinkin, että pääasia, että saan näihin edes vähän täydennystä, vaikka ei ihan valmiiksi asti saataisikaan!

No, Anna taas yllätti mut taidoillaan ja jo tunnin päästä mä nousin penkistä upouudet ja juurihuolletut ripset silmissä! Menin taas ihan sanattomaksi kun mulle iskettiin peili käteen. Miten joku voi tehdä niin nopeasti niin kaunista jälkeä?

PA134688PA134680PA134677

Kerroinkin jo aikaisemmin, että mun poikaystävä tuli meille torstaina heti ripsihuollon jälkeen ja kun hän lähti, tuli Noora Jyväskylästä tänne Turkuun viikonlopuksi. Mun kyllä oli tarkotus, mutta kun tehtävää oli ennen matkaa niin paljon ja olin kokoajan menossa, en muistanut ollenkaan kuvata näitä ripsiä ennen matkaa. Kuvat on otettu siis puolitoista viikkoa huollon jälkeen, jonka vuoksi muutamia hajaripsiä saattaa näkyä ;-) Onneksi kaukaa katsottuna ripset näyttää melkein vastahuolletuilla, kuvat kun on kuitenkin  niin tarkkoja ja läheltä otettuja.

Haluun vielä ihan erikseen mainita, miten kiitollinen mä oon tästä vielä suht uudesta, mutta sitäkin ihanemmasta yhteistyökumppanista, joka on muutakin kuin vain verkkokauppa! Tämä yhteistyö Melonin kanssa on ensimmäinen laatuaan ja he ovat antaneet mulle erittäin positiivisen kokemuksen tällaisesta yhteistyöstä, jossa ollaan oikeasti toisten kanssa ihan face to face -tekemisissä :-)

Superiso kiitos Kauneushoitola Melonille, Annalle ja Ennille! :-)

*postaus toteutettu yhteistyössä Kauneushoitola Melonin kanssa ♥

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanat räpsyttimet! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi ihanat ripset, niin luonnollinen pituus ja sopii sulle kivasti! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Muutkin on sanonu, että mulle sopii ehdottomasti tämmöset pidemmät eikä sellaset luonnolliset :-)

      Poista