11/23/2014

YKSITYISKOHTIA

Vinkkailinkin teille jo pari postausta takaperin mahdollisesta huonevideosta, ja tänään aamulla mä heräsin aikaisin, siivosin huoneen viimeisen päälle ja aloin kuvailemaan teille yksityiskohtia mun huoneesta. Video sisältää siis vain yksityiskohtia, sillä mun huoneessa on edelleen pari "tyhjää" kohtaa, jotka odottaa täyttöä. Ostoslistalata löytyy muunmuassa peili, pari sisustus"koria" ja muutama pienempi juttu :-) Palataan siis myöhemmin sen kunnon huonevideon parissa! Toivottavasti tykkäätte tälläsestä vähän köyhemmästä versiosta. Muistakaahan vaihtaa mutterista laatu HD:ksi!


Napsin samalla myös parit kuvat mua eniten miellyttävistä yksityiskohdista mun huoneessa. Sisustustikkaat on uudet ja oon aivan rakastunut niihin! Myös järjestys on muuttunut, pari lipastoa siirretty kynsihuoneeseen ja ylimääräiset tavarat pistetty piiloon säilöön. Tällä hetkellä mä viihdyn mun huoneessa paremmin kuin koskaan ennen!

PB235441-horzPB235467PB235455PB235469PB235460-horzPB235476PB235471PB235481PB235482

12 kommenttia:

  1. mistä tuo kynttilänalus? ja tähdenmuotinen kynttilä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikeasta, ja tähden muotonen kynttilä on Berliinistä eräästä sisustuskaupasta :-)

      Poista
  2. Sulla on kyllä ihania juttuja sun huoneessa :)

    VastaaPoista
  3. hei mist noi sisustustikkaat on? :) oon ettiny samanlaisii, tosi upeet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kodin1! Strada-nimiset tais olla :-) Mäkin tykkään ihan älyttömästi!

      Poista
  4. Mistä noi ihanat sisustustikkaat on ja paljon oli hintaa :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kodin1, normaali hinta 99,95€ mut tollon oli just kaikki huonekalut -40%, eli jäi hintaa vain 60€! :-)

      Poista
  5. Tää oli kiva, odotan jo sitä kunnon versiota! :) Kai teet sen videon silleen, et höpöttelet siinä ite kaikkee taustalla? :)

    VastaaPoista