1/02/2015

@ KULTAINEN SILMÄ

Mä otin tänään ensimmäisen tatuointini. Sitä tuli pohdittua se reilu kaks vuotta, kaikki oli kiinni vaan siitä ajan varaamisesta. Meidän Helsingin reissun aikana turkulaisen Golden Eye Tattoo -tatuointistudion sivuilla oli ilmoitus, että heti alkuvuodesta pääsis ottamaan pikkukuvia, joten me pistettiin Empun kanssa heti tuulemaan! Molemmilla oli siis ollut idea jo pitkään mielessä, ja nyt, viimeinkin, me päästiin se toteuttamaan.

P1026947P1026953

Emppu otti ihanan tekstin käteen, jolla on aika selvä merkitys eikä sitä varmastikaan tarvitse sen enempää availla.

P1026955P1026957P1026963

"Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart. You have left my life, but you will never leave my heart. My heart will always wear the pawprints left by you."

Siinä se nyt on! Koiran tassu, mun korvan takana, ikuisesti. Tämä merkkaa mulle sitä, miten tärkeitä koirat mulle on, mutta on samalla muisto Siiristä.

Anturat on tarkoituksella kaikki vähän erilaisia, sillä ei ne koirallakaan symmetrisiä ole. Hain siis sellasta ihan oikeeta vaikutelmaa, en liian tehtyä ja "feikkiä" Isoin antura muodostaa sydämen, muttei sitäkään huomaa ellei tarkkaan katso. Mä oon niin tyytyväinen tähän, ja mun mielestä otin tän tosi kivaan paikkaan, sillä sen saa niin helposti esille taikka piiloon, jos sellainen tarve tulee.

Vielä kivemmalta tämä saattaa näyttää sitten vuosien päästä, kun tassuja löytyy iholta varmaankin se kolme kappaletta.

Mitä te tykkäätte?

10 kommenttia:

  1. Oii hirmu kivat tatuoinnit molemmilla! :) Sattuiko tuonne korvan taakse ottaminen ihan hirveästi? D: Se on ihan täydellinen paikka tatskalle, mutta ai kamala se varmaan on kipeä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sattunut oikeen ollenkaan, enemmän vähän kirveli ja kutitti! Toi on yks kivuliaimmista paikoista, kun kallo melkeen heti ihon alla, muttei kyllä tuntunut kovin pahalta :-D Mulla tosin on aika korkea kipukynnys. Mäkin rakastan tota paikkaa! :-)

      Kiitos paljon!

      Poista
  2. Voi että, onpa ihania molemmat!

    Nyt oon kyllä vähän kateellinen, oon miettinyt tatuoinnin ottamista varmaan 3 vuotta ja varsinkin viime kesästä asti on ollut ihan hirveä tatuointikuume :-D Ehkä jonain päivänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en ihmettele! ;-) Nyt ainakin voit olla ihan varma, että haluut sen ihan tosissas eikä se oo mikään hetken mielijohde!

      Kiitos paljon! :-)

      Poista
  3. apua miten ihana!! hei pakko kysyä mitä noin pienei tatuointi maksaa suunnilleen? itse haluaisin kovasti jonkun tuon kokoisen tekstin mitä sun kaveri otti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nä oli molemmat 50€! :-)

      Kiitos, rakastan tätä myös! ♥

      Poista
  4. Tosi ihania molempien tatuoinnit! :)<3

    Mie oon kans harkinnu tatuointia tonne korvan taakse. Ystävätatuointia, pientä sydäntä ja siihen vähän pientä ekstraa <3 kaveri ottais samanlaisen mut ilmeisesti vähän eri paikkaan. Sua ei siis sattunut tuo vai? :) oon miettiny et miltähän tonne korvan taa tuntuu!
    Entuudestaa mulla on jo kaks tatuointia; toinen selässä ja toinen kädessä, molemmat tekstejä :) ei kyl koskenu kumpikaan!
    Tässä linkki postaukseen uusimmasta tatuoinnista jos kiinnostaa tatuointipostaukset:
    http://elamaa-enni.blogspot.fi/2014/12/never-say-never.html?m=1


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, tää ei oikeesti tehnyt yhtään pahaa! Voi olla, et toi ääni (mikä luonnollisesti kuuluu kovempaa, kun tehdään tohon korvan viereen) vie mun ajatukset pois siitä kivusta. Mutta oli todellakin ihan kestettävä kipu, vaikka se tatuoijakin mua vähän pelotteli ;-) Ihana ajatus tollanen ystävätatuointi! :-) Käyn kattomassa sun blogin ja ton tatuointipostauksen.

      Kiitos! ♥

      Poista
  5. Hei mistä huoneesi valkoinen lipaston tapainen pöytä on?:)

    VastaaPoista