2/14/2015

12 X RANDOMS

Ihanaa ja mahdollisesti myös hieman krapulaista lauantaiaamua! ;-) Viime viikko on taas ollut todella aikataulutettu, joten hirveästi ei ole ollut aikaa laittaa tähän blogiin. Joka päivä on tullu väsäiltyä kynsiä tanssijoille ja abeille, mutta nyt ne on kaikki takana päin!

Mulla alkoi poikkeuksellisesti hiihtoloma jo torstaina, jonka mä vietinkin kynsiätehdessä ja illalla jumppailemassa. Eilen mä kävin aamulla vähän auttelemassa mammaa, päivemmällä katsomassa meidän koulun kakkosten Business Danceja ja päässyt myös itsekin vähän valssailemaan! Ilta meni kaverin luona chillaillessa ja kotiin tulin vasta myöhään illalla. Tänään mun aamu on alkanut ihanan reippaalla jumpalla, mutta muuten tämän päivän suunnitelmat on auki. Suurin osa lähimmistä kavereista häippäsee tänään risteilemään, joten oikeen seuraakaan mulla ei ole, Saa nähdä mitä mä keksin!

Postauksen tarkoituksena oli kuitenkin tulla jakamaan teille nämä muutamat kuvat (ja hehkuttamaan teille vielä vähän tota maailman ihaninta tunikaa...), joita räpsin sen aiemmin julkaistun videon kuvaamisen ohella. Miks mä en osaa olla noin rennosti kameran edessä? Empusta tuli tosi kivoja ja ihania kuvia!

P1017426-horzP1017467P1017397P1017381kkP1017499
P1017413-horzP1017371P1017391

Sellasia räpsyjä tällä kertaa! Koko hiihtoloman mä painankin duunia, eikä kyllä haittaa ollenkaan! Kaikki työ mitä vaan tarjotaan, otetaan kyllä vastaan. Mulla on kesäksikin "hieman" suunnitelmia, mutta niistä myöhemmin lisää...;-)

Nyt mä toivottelen teille kaikille oikein ihanaa lauantaita ja myös hiihtolomaa niille, joilla sellainen nyt on! 

2 kommenttia:

  1. Oi toi tunika on kyllä niiin ihana!

    Ja kuume, mulla on ihan sama juttu kun en vaan osaa olla rennosti kameran edessä! Tosi ärsyttävää :D

    VastaaPoista
  2. Toi tunika on aivan ihana! Harmi, kun en löydä Bik Bokin nettisivuilta sitä.. Onko toi kuinka uusi ostos? :-)

    VastaaPoista