2/02/2015

KUVAKILPAILU

Mut ja seitsemän muuta bloggaajaa valittiin mukaan Sisustuskauppa.comin kilpailuun. Me saatiin kaikki valita muutama juttu Yankee Candle -valikoimasta, ja mä itse päädyin kynttilöihin tuoksuissa Fresh Cut Roses ja Pink Sands (ihan täydellisen tuoksunen, suosittelen!), sekä huonetuoksutikkuihin tuoksussa Clean Cotton.

Sisustuskauppa siis haastoi bloggaajat Yankee Candle -aiheiseen kuvakilpailuun, jossa tehtävänä oli kuvata Yankee Candle -aiheinen sisustuskuva. Nyt äänestetäänkin parasta kuvaa, ja mahdollisesti juuri sinun äänesi ratkaisee!

Mä itse pohdin ja mietin kuvaani ja sen toteutusta todella kauan, mutta lopulta olin ihan tyytyväinen siihen millaisen kuvan kanssa mä osallistuin kilpailuun. Nyt mä pyytäisinkin Teitä, kaikkia rakkaita lukijoitani äänestämään mun kuvaani! Äänestämään pääsette tästä linkistä, mahdollisesti sivua vähän alas rullaamalla löydät "Katso sisustuskuvat ja äänestä!" -painikkeen, jonka takaa löytyy kaikkien osallistujien kuvat. Kuvaa painamalla pääset äänestämään kuvaa ja mä osallistuin kilpailuun alla olevalla kuvalla. Äänestämiseen tarvitaan vain sinun nimesi sekä sähköpostiosoitteesi, sillä...kaikki äänestäjät saavat -15% alennuskoodin Sisustuskauppa.com -verkkokauppaan Yankee Candle -tuotteisiin. Nyt on siis hyvä mahdollisuus hankkia omat kynttilät ja muut ihanat YC-tuotteet vähän halvemmalla!

Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan myös 100 euron arvoinen lahjakortti kyseiseen puljuun!

P1277159

Yankee Candlen tuoksumaailmaan pääsette tutustumaan suoraan tästä linkistä!

Toivon, että mahdollisimman moni viitsisi käyttää päivästään pari sekunttia äänestämiseen. Kiitos kaikille jo etukäteen! 

Olkaahan ahkeria ja pysykää kuulolla lähipäivinä, muutama aika kiva ylläri tulossa teillekin! ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti