6/16/2015

EVERYDAY PHOTOS

P1019500P1019504

Pakkaamisen alotettua ensimmäisenä matkalaukkuun valittiin bikinit. Bikinit on mun kohdalla se juttu, mitä tulee aina kesäisin hamstrattua ehkä jopa vähän liikaakin, joten niitä lähti matkalle mukaan useampi kappale. No, ei ainakaan lopu bikinit kesken ja onneksi kesävaatteet on niin ohkasia ja kevyitä, ettei heti lopu matkalaukustakaan tila! ;-)

P1019492

Matkakynnet! Alunperinhän tarkoituksena oli tehdä jotain räikeän pinkkiä/neon persikkaa, mutta hups...näin siinä aina käy :-D Mä vaan kyllästyn niin nopeasti, että aina se räikeiden kynsien teko jää ajattelutasolle! Ehkä vielä joskus, mutta ei näköjään nyt(tenkään).

P1019517P1019511
P1019510

Mä oon ihan tajuttoman laiska pesemään meikkisiveltimiä ja -sieniä ja niitä tuleekin pestyä oikeastaan vaan silloin, kun mä oon lähdössä johonkin reissuun mihin tarvitsen ne mukaan. Sellainen kerta oli siis mm. nyt, muttei niistä niin paljoa meikkiä irronnut mitä olisin kuvitellut!

Siveltimet mä kuivatan aina vaakatasossa, ettei vesi pääse valumaan liimaan.

P1019527

Mun iphonen akku meni tosi huonoksi ja koko puhelin sammuili siinä 30 prosentin kohdalla. Vein sen huoltoon viime viikon perjantaina ja olin ihan varma, etten ehdi saamaan puhelinta takaisin meidän matkaan mennessä, sillä mulle sanottiin, että huollossa menee pari viikkoa. Jollain ihmeen kaupalla mulle kuitenkin oli tullut tänään aikasin aamulla viesti, että puhelin on saapunut huollosta ja noudettavissa! Jihuu, pääsen sittenkin lataamaan Instagramiin kuvia meidän matkasta ja kaikista helpottunein mä oon sen takia, että saan otettua hyviä kuvia myös puhelimella, eikä kameraa tarvitse välttämättä raahata joka paikkaan. Tolla LG:n lainapuhelimella kun ei paljoa kuvia oteta...:-D

P1019520

Aloin viikko sitten popsimaan myös aurinkokapseleita siinä toivossa, että mä vähän jopa ruskettuisinkin Bulgariassa! Saa nähdä, saa nähdä...

P1019524P1019523

Niin, jotain tälläistä mun matkakynsiin piti tulla  kimalletta, neonpinkkiä ja persikkaa sekä tottakai timskuja. Mutta ei, taas mentiin tylsän ja (liian) tutun kaavan mukaan...

3 kommenttia:

  1. Tulikin noista sun sivellin kuvista mieleen, että vois noi omatkin pestä nyt heti kun tietää ettei tarvi ja voi antaa rauhassa kuivaa ;b

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulle käy myös usein noin, että lukee jonkun blogista juttua ja sit havahtuu, että ainiin, pitäiskö munkin... :-D

      Poista
  2. Ihanat kynnet <3!

    VastaaPoista