9/08/2015

ESSI SNAPCHATISSA

Nyt kun mulla ja Snapchatilla on vähän pidempi historia takana ja oon kunnolla päässyt sen sovelluksen makuun, ajattelin koota "pienen" kollaasin teillekin. Ei noi kuvat taida pahemmin mitään esittelyjä tai kertomuksia kaivata, mutta lisäsin kuitenkin niiden alle vähän kommenttia. Te, jotka ette mua siellä siis vielä seuraa, niin mm. tälläistä on ollut viimeaikoina mun Snapchatin Mystoryssa nähtävillä:

@essielena

20977981578_e0fbc465ab_o

meidän karvaiset nelijalkaiset vietti meidän kanssa viimisiä lämpimiä kesäiltoja terassilla...  uusi laukku kuolauskohteena...  maailman parhaimmat pöksyt jalassa  yllättäen. Kerroinkin yhdellä videolla, että olin aluksi vetänyt toiset jumppahousut jalkaan, mutta oli pakko käydä vielä ennen lähtöä kaivamassa noi pyykkikorista ja vetää päälle. Kyllä  ne on oikeasti niin hyvät!  Tampere on aika ihana...  aamupalalla Arnoldsissa...  voin sanoa, että alkoi jo tuntumaan päässä toi viikon jumppatauko... Kipeys, sinua ei ole ikävä.  uusi elämäntilanne, niin outoa, eikä meinaa millään tottua :-(...  Tamperella lähdössä ulos...  (melkein) parhain asia viikonlopussa...

20977981578_e0fbc465ab_oää

 isin luona käymässä ja liikaa herkkuja...  viiniä tuli juotua Tampereella vähän liikaa...  niin *sydänsilmäemoji x 100*...  miksi Amarillo lähdit Turusta...  uusia jumppakuteita alennuksesta...  vihdoin agilityn kesätauko ohi ja treenit jatkuu. Voin sanoa, että oli aika huikea fiilis tauon jälkeen ekoissa treeneissä, sillä kun oltiin Sofin kanssa päästy rata loppuun, alkoi muut ryhmäläiset taputtamaan. Sofi ei oo varmaan ikinä mennyt niin hyvin, ja meillä on niin kiva ryhmä!  uudet lempparit...  vähän näytti peba ja reidet merkkejä siitä, et edellisenä päivänä oli bodypumpissa tehty oikesti töitä...  maailman parasta...

20977981578_e0fbc465ab_oä

 rakkaus yöpöytä, harmi vaan, että hieman liian matala siihen tarkoitukseen. Ajattelin silti tilata omaan kotiin sohvapöydäksi, niin kaunis se on...  matchmatch jumppavaatteet...  täydellinen tuoksu...  hih, mun oma kk eli kosmetologikolo...  nyyh, mä haluan tän takin, jäi erittäin pahasti kummittelemaan...  välillä näitäkin päiviä :-D Onneksi tätä ei kuitenkaan kovin usein pääse tapahtumaan, vaikka välillä liian isoilla painoilla tekeekin...  kahvi maistu yllättävän hyvältä hotellin lakanoissa ja muutaman tunnin kauppojen kiertelyn jälkeen...  voisin ostaa noita Naked-paletteja ihan vaan sisustuselementeiksi huoneeseen...  en ota melkeempä ikinä ravintoloissa mitään alkupalaa, mutta tämä jo kuulostikin niin hyvältä, että oli poikaystävän kanssa pakko testata...

Niinkuin näette, ei todellakaan mitään vimpan päälle olevia ja mietittyjä tai suunniteltuja kuvia vaan just niitä sen hetken realistisia ja täysin rehellisiä kuvia. Videoita tulee myös kuvattua aika ahkerasti, mutta niitä oli aika mahdoton saada tähän kollaasin mukaan. Usein mun Mystory on ainakin sen 200 sekuntia pitkä  onko se sitten hyvä vai huono juttu, sitä en tiedä. Mun mielestä on vaan niin kiva, että on tollanen sovellus kun Snapchat, jonne ei tarvi eikä edes voi muokata niin vimpan päälle kun esimerkiksi Instagramissa.

Parhaat mystoryt ja mun lempparisnäppääjiä on @uinoaino (Uino-bloggaaja), @itkunapero (mansikkka-videobloggaaja), @niko_saarinen (BB-Niko), @jonihesselgren (BB-Joni) ja @mariieveronica (marieveronica-videobloggaaja). Menkää ihmeessä seuraamaan ainakin Jonia, mä räkätän sen mystoryille ihan jokaikinen kerta! :-D

Jos jo seurailette mua snäpissä, kertokaa ihmeessä mitä haluaisitte siellä nähdä  ehkä enemmän tai vähemmän videoita, vähemmän tai enemmän kuvia? :-) 

8 kommenttia:

  1. oi missä kaupassa katoit tota mustaa takkia? niin ihana!

    VastaaPoista
  2. Sun postausten monipuolisuus on laskenut viime aikoina todella paljon. Tuntuu että joka toinen postaus kertoo ostoksista sekä mainonnasta ja joka toinen postaus pelkkiä puhelinkuvia täynnä. Sun blogi on ollut yksi lemppareista ja kaipaan niitä lifestyle-tyylisiä postauksia ja kuvia. Asukuvat olis myös tosi toivottuja. Tsemppiä tässä elämäntilanteessa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, höh... Ei mun elämässä varsinkaan nyt tapahdu oikeen mitään erikoista, niin hankala toteuttaa minkäänlaisia lifestyle-postauksia. Mutta voin vähentää sit noiden postausten tekemistä, mutta sitten tänne ei oikeen jää mitään katsottavaa, kun mun elämässä ei tapahdu mitään ihmeellistä.

      Kiitos!

      Poista
  3. Oon ihan eri mieltä ton edellisen anon kanssa. Mä tykkään niistä puhelinkuvapostauksista ja muutenkin sehän on sun oma päätös mitä tänne laitat. Myös mulle sun blogi on yks lemppareista ja rakastan sitä et nykyään sulta tulee vähän useammin postauksia :)
    Tohon snapchat kysymykseen vielä, et oon seurannut sua jo jonkun aikaa ja pakko sanoo et sun snäpit on ihan parhaita!! :-D Eli siis enemmän vaan videoita ja ei mun mielestä kuviakaan tarvii yhtään vähentää :)

    Ihanaa syksyn alkua! Ja koita pärjäillä ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Näitä on jotenkin kiva tehdä, kun näkee vähän paremmin ja ns. "aidommin" sen, mitä niihin päiviin on oikeasti kuulunut. Kiitos superisti! Ja ihanaa syksyä sinullekin, minä yritän...<3

      Poista
  4. Mistä ravintolasta toi vika kuva on? NAM!

    VastaaPoista